Födelsedagskort men även Krya på dig-kort samt födelsedagsbok

Det är lite födelsedagar i mars och då min mormor Stina legat på sjukhus i två omgångar kände jag att en litet kort till henne skulle muntra upp dagen.
Jag har något mer på gång men det får vänta då dagen inte varit än...

 



I Johannas förskola (dagis som jag säger) har dom en födelsedagsbok.
Denna visas upp den dagen som man skall firas i skolan och fröknarna bläddrar i boken så att barnen kan se hur Johanna (i det här fallet) har sett ut från det hon föddes men även familjen får vara med på ett hörn.
På baksidan av varje kort står det lite text om bilden. Fröknarna läser och barnen tittar på kortet.

    
  


Kommentarer
Postat av: Smurfmamman

Fina kort!!!

Du får komma och stämpla som en tok :) så har du ännu mera motiv :)

2009-03-19 @ 12:36:10
URL: http://smurfmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0