Lyckats skapa lite kort också!

Det är en del firande nu i juli månad och detta är vad jag hittills lyckats göra.

Pers faster Agneta fyllde år 1 juli och detta kort, tillsammans med en korg som var fylld med viner och tilltugg, tog Eva & Bill med sig när dom skulle hälsa på i Helsingborg.


11 juli firade vi får 12e bröllopsdag och detta kort gav jag till Per:


12 juli fyller Eva år och detta fick hon, tillsammans med lite presenter:


13 juli fyller min mamma år och detta fick hon, tillsammans med lite presenter:


Vi blev så väl mottagna av familjen Hagström, som har ranchen vi var på (se mer på tidigare inlägg) att vi ville göra något för att tacka dom. Det var inte lätt, utefter mitt material att göra något som är åt cowboy-hållet men jag gjorde i alla fall detta kort som förhoppningsvis inom 2 dagar skall nå deras brevlåda:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0