De senaste korten

Nu tar jag och lägger upp kort som jag ruvat på ett tag!

Våra släktingar i USA har fått varsitt Halloweenkort i dagarna:




Detta kortet har jag visat förrut men nu har det kommit till sitt nya hem och det är hos en bekant!


Även detta kortet har ni sett och nu har en kollega fått det!


En vän till oss fick detta kort skickat till sig denna vecka:




I söndags när jag och Johanna var ute på en biltur, passade vi på att lämna detta kort till Rolf som precis fyllt år:





Kommentarer
Postat av: lenislenis

Här frossa det i vikningar minsann :)

Många fina kort du gjort - gillar Halloweenkortet mkt!

2011-10-28 @ 00:38:50
URL: http://lenislenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0