Resultat från Kortmakarmara

Igår, lördag 10 september, var jag på en Kortmakarmara!
Jag lärde mig två nya sorters kortvikningar. En annan som visades har jag redan gjort! Det var några till men kände att jag tar det lite lugnt med de avancerade varianterna. En annan gång!

Trappstege:




Diamanten (eller groda, som några säger):




Det diamantkortet gav jag till Per när jag kom hem. Som tack för att jag fick pyssla en hel dag!

Det var flera utmaningar och jag bestämde mig att delta i två av dom. Har aldrig gjort det förrut!
Mitt ena bidrag:


Mitt andra:


Mitt trappstegskort och mina utmaningar vet jag inte vem som skall få i framtiden
men det kan vara bra att ha!


Kommentarer
Postat av: lenislenis

Se där! Så mkt du fick gjort! Fina kort. Visst är det kul m träff där man får så mkt inspiration o lära sig mkt på demonstrationer. Har du fått mersmak? ;)

2011-09-11 @ 22:09:09
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: Sara-SaGam

Hej Gabriella!



Tack för att du visar dina fina kort. Vad roligt att du gillade maran och att du lärde dig ett par nya vikningar.



Hoppas vi ses på nästa mara. Hälsningar Sara-SaGam



ps. Det som du kallar vattenfallskort är ett trappstegskort ;-)ds

2011-09-13 @ 20:13:43
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0